14 Kasım 2011 Pazartesi

film gb lan

Koskocaman hayatlar yaşarız.1sa, 1 gün, 1 yıl, 11 yıl, 31 yıl, 51 yıl, 91 yıl..Koskocaman hayatlarımız var bizim.Bu koskocaman hayatlar içerisinde filmler izleriz. Az ya da çok..Bir filmin içinde dahi hayatlara tanık oluruz, olaylara, anılara, anlara..Filmler etkilerler çünkü izlediğimiz hayatların anlarını alırlar.
Herkesin hayatı film olur.İyi ya da kötü..Reytingi az olur, çok olur; o kimseyi bağlamaz, ama film olur..
Anı yakalamak, an yakalamak adınadır çektiğimiz fotoğraflar, unutulmaz kılmak içindir..
Unutulmaz, filmime konu olabilecek bir andı yaşadığım..
Aynı yönde yan yana giden arabalardaydık.Göz göze geldiğimiz küçük bir an.Belki 1 sn. belki 5 sn. ama fazlası değil..Benim en güzel anımdı.Heyecanlandım, mutlu oldum.Korktum ve çok üzüldüm..Son bir hamle plakaya baktım.Kadrajı mükemmel ayarladım.
06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder